E noʻonoʻo paha ʻoe i ka hohonu o ke kai? Pehea ka nui o kā mākou galaxy? Pehea ka nui o ke ao holoʻokoʻa? Pehea ka pae o Candy Crush Saga? ʻo koʻu manaʻo, ʻaʻole like mākou i hala iā lākou a pau; i ka 'oiaʻiʻo, pau ka hapanui o mākou i hope ma hope o ka mokuna o kēia manawa. Ma ka ʻaoʻao hoʻohui, oi aku ka nui o ka nana ana i ka mua. No kēlā mau mea paʻa i ka pae i hala, lawe mākou i Candy Level Crush 419 ʻLelo a me ʻ Tipslelo kōkua.
I kekahi manawa ke pāʻani nei, loaʻa mākou i kahi pae e lawe iā mākou i nā lā e hala. Akā ʻo ia ka hauʻoli o ka hakakā ʻana e loaʻa ai kekahi mea ma hope o ka hana paʻakikī; e hoʻolōʻihi i ka ikaika a me ka momona. Pēlā ka hihia me Candy Crush Saga kahi e hoʻolōʻihi ai nā pae i nā mea pāʻani i ko lākou mau lauoho i ka huhū. Ka, aʻole naʻe, but it makes people super angry and annoyed. Imagine their joy when they pass those levels…just imagine.
The objective of Candy Crush Level 419 is a bit lengthy. You have to collect 100 yellow candies, 6 wahī ʻia i nā kanakē, a 2 color bombs. Me kēlā, players also have to score 18.000 māka. Eia ka ʻai, the majority of the center is occupied by candy wrappers. Only after you are done with clearing them you have a proper field to play on.
Ana luku aku Level 419 ʻLelo a me ʻ Tipslelo kōkua:
From what we have heard, many players have spent days on end to finish this level but failed to do so. There is a pattern we have seen being repeated by players across the field, and that is they don’t organize their gameplay. But if you play according to the given tips, we are sure you will clear the level in the first try.
- Your first objective should be to clear the obstacles (the candy packaging) to make things simple and easy for you. With ample space, you can create as many special candies as you want and clear the level easily. You can achieve the objectives later when you are done clearing the wrappers from the center.
- Ke hoʻomaʻemaʻe i nā pale, e hui pū paha ʻoe i nā pōpoki me nā manawa liʻiliʻi he mau manawa i koe, no laila e maopopo ʻole iā lākou e paʻi mua iā lākou.
- Inā ʻoe e hoʻolohe, aia he pīhoihoi e kali nei no ʻoe ma ke kikowaena o nā mea kuʻi kukui. E kōkua ka ʻōleʻa lole iā ʻoe ma ke kāpili ʻana i ʻekolu lole i hele i ka manawa like ma hope o ka pooped. Akā no kēlā, e pono ʻoe e pā mua ma mua.
- E like me ka hapa nui o nā pae, ʻoi aku ka maikaʻi o ka hoʻomau ʻana i kou nānā ʻana i ka hana ʻana i nā kukui kūikawā, no laila, mai pee pololei i nā manaʻo me ka mālama pono i nā maka no kekahi hoʻohui.
- Ua maopopo mākou ʻaʻole paha hiki i nā kānaka āpau, aka kekahi o kela mau pae kahi e lawe ai i na pu nui. No laila inā loaʻa kahi bonus iā ʻoe (nā lole kapu kūikawā) hiki iā ʻoe ke hoʻohana, ʻoiaʻiʻo e kau pono iā ʻoe iho.
E pili iā ia, e ʻike ʻoe i nā pōkā i kēia manawa. Aia a hiki i kēlā manawa, noho aloha.